onsdag 23 januari 2013

Underbara dag..!!!

Gokväll på er..!!

Tidigt i morse när jag vaknade..tänkte jag.." Att idag skall jag baka" vilket jag inte gjorde i söndags!
Har jag bakat...?? NEJ...jag har gjort sådant... som är mycket roligare..!!

Så vad har jag då gjort idag...!?
Börjar med vädret...varit såå kallt men soligt..helt fantastiskt..!! På vissa ställen har det sett ut precis som julkort..!!

Fortsätter nu med vad jag gjort...fniss.....

Började förmiddagen med att träffa Annika på Lejas..lika trevligt som vanligt!!!

Sen efter det...blev jag hämtad..och så bar det av på lunchutflykt..!!
Kosan ställdes till Laxbutiken, där jag blev bjuden på lunch..!!Åt världens godaste paj..med bl a, lax, soltorkade tomater, pinjenötter...osv..till det en helt fantastisk rom sås...mmmm,
Efter maten blev det en liten promenad i solskenet...fantastiskt att stå och beundra den snötäckta isen...ja, Bohuslän är fantastiskt!!

När jag kom hem...fick jag ett sms av Josefine om jag ville komma hem tillsammans med Yohanna..och fika hos dom...om jag ville...? Självklart...blev bjuden på nybakade bullar..såå gott!!

Efter den fikan...åkte jag till Torp..där jag mötte upp Anki L...och så satt vi..och fikade i nästan två timmar...!! Var ett tag sedan vi sågs...så vi hade massor att prata om...!!

Kan sammanfatta dagen såhär....Helt underbar...och niger och säger Tack...för lunch och fika...!!!

Har bara varit hemma en liten stund...så nu blir det soffan..kika lite på tv...måste ju se " Mia på Grötö "

Så mina vänner...njut av kvällen...och mys inne i värmen..!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



5 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter att ha obegränsat med tid och själv få bestämma sin dag :-)))
    Ha en fin kväll med .

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Vilken dag du har haft!!!! Låter ju underbar:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. :O) Vilken dag! Det låter så mysigt och trevligt. Det är du värd. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  4. Vilken dag! Fulländad och massor av goda fikor! Och sen bra tv, fast idag var det lite, lite lamt tyckte jag, men nästa vecka blir det säkert mer taggat igen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Härligt underbart!! :)
    Blir så glad för din skull vännen...du kan ta vara på livet och njuta du!! :)

    Önskar dig fortsatt fina vinterdagar vännen♥

    Tack för alla fina kommentarer du delar med dig av till mig :)

    Ann-Louisekram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika