torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans Dag....!!!

Gokväll på er, mina vänner!!
Hoppas att ni haft en underbar dag..och att kvällen också är fantastisk!!!

Så vad har då jag gjort..denna Alla Hjärtans Dag..??
Började dagen i lugn och ro... som vanligt med frukost och GP i sängen..underbart!!!

Sen på förmiddagen var Annika och jag på Lejas och fikade...så mysigt!!

Hem..och så fick jag fika besök....


 Fick denna underbara ros...som doftar ljuvligt...!!!
 Inte bara rosen..utan även med tillhörande chokladask....mmmm!!

Har även blivit förärad..sms...mms...tfn samtal..och kort...så jag niger och Tackar...!!!

Nu på sen eftermiddagen kom Lisbeth..jag bjöd på ljummen äppelpaj och vaniljsås...!!
Var ett tag sedan vi träffades...så ni kan tänka er..hur mycket vi hade att prata om..!! Tiden gick så fort..och vips hade några timmar gått!!

Underbart med dessa vänner jag har!!! Vi har alltid mycket att prata om...och tiden går så fort...!!

Nu har jag satt mej tillrätta i soffan..och jag önskar er alla.... en fortsatt mysig kväll!!!



 Glöm inte berätta för någon...hur mycket DU... Tycker om/Uppskattar/Älskar..honom eller henne..!!
Tänk också på...att aldrig somna eller skiljas som ovänner...för som DU vet..livet kan förändras fort...!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Önskar dig min vän en fortsatt mysig ♥ dag kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Så härligt med vacker ros och fin choklad :)
    Allahjärtanskramar till dig vännen <3
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig och härlig alla ♥ dag du har haft .Ha det bäst goa vännen .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika