måndag 25 februari 2013

Godmorgon...!!!

På er alla..både ni med blogg...och ni utan!!
Hoppas att er helg varit bra..och att ni har myst och njutit av ledighet..om ni nu har haft det..!!??

Helgen här har varit finemang...!! Men som ni redan vet...för mej spelar det ju ingen roll om det är måndag eller lördag...jag har ju helg jämt..ha ha...
Nej skämt åsido...jag menar att jag är ju hemma..eller Nej..det är jag ju sällan...men jag menar jag är ju ledig jämt!

Vaknade tidigt i morse..och avnjöt en god frukost..men dock inte i sängen!! Vad kan det bero på då...?? Jo..jag tvättar...!!

Så vad händer resten av dagen då..?? Vid lunch tid..skall jag träffa Josefine och ta en fika med henne... ikv kommer Lisa hit. Vilket alltid är lika trevligt!!

Men hmm...glömde ju ge en väderprognos....!! Ett par minus..och solens strålar..kämpar verkligen för att ta sig igenom molnen!! Blåser..?? Självklart..!!

Nu mina vänner...önskar jag er alla en fortsatt mysig måndag...!!


Som vi alla vet...kärleken har ingen ålder..oavsett hur ung eller gammal du är..så är känslan precis densamma..!!
Som en klok dam sa för längesedan..." Det är bara skalet som blir gammalt..men här inne i mitt bröst..är känslan av att vara kär..precis som när jag var ung..."..!!!!
Tänk sen även på....Det är inte mannen eller kvinnan du blir förälskad i..utan det är ju människan..sen vem det är...spelar ingen roll...!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


6 kommentarer:

  1. Solen skiner på mig också. Ha en fin måndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! ja vädret här är lika som hos dig, skiljer inte mycket mellan Uddevalla å D-R! Jag har en väninna som är skild och har träffat en ny man och hon sa till mig "underbart att få vara nykär i min ålder" samma som när jag var ung! Härlig känsla! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Jag var på Solliden!
    Dom har bytt ägare, kanske för nåt år sen t o m, så det ser helt annorlunda ut nu! Mer krukväxter.
    Men inte en enda hade jag med mig hem.....
    Våren var allt här lite i krokarna i dag också, solade t o m 5 min nere vid sjön, gott!
    Kramar
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Kloka ord och tänkvärda tankar, som alltid här hos dej!

    Älskar själv denna mening....

    Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.

    Hoppas du haft en toppenmåndag! :o)
    Nu är ju timmen redan sen så jag önskar dej en god natts sömn och en fin dag i morgon! Bästa tisdagen...ever! :o)

    Natti natti!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  5. Så sant som det är sagt. Här hade vi sol igår men idag lyser den med sin frånvaro igen! Börjar bli hjärtligt trött på det här vädret nu. Behöver lite sol, känner jag, så man kommer igång igen.
    Hoppas du har en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Igår hade vi tät dimma hela dagen...men solen försökte lysa igenom lite ändå senare på dagen :)

    Idag lyser solen sååå starkt och jag ska snart gå ut och ta vara på den.

    Hoppas du får en finfin dag
    Ann-Louisekram ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika