onsdag 20 februari 2013

Heldag på IKEA....!!!!

Gokväll på er alla....!!!

Brr vilken kall dag..det varit även idag!! Blåst lite..så då blir det ännu kallare...och eftersom jag fryser jämt..!! Eller iaf nästan...så förstår ni, att jag frusit även idag..!!!

Då var jag inne i en period igen...att sova dåligt....!! Vaknade 01.00...klarvaken...02.30..låg jag fortfarande och läste...säger då det..!!
Tror att jag skall vända på dygnet...sova på dagarna och vara vaken på natten....!!

Idag blev dagen inte alls som det var tänkt från början...!! jag skulle egentligen åkt och handlat på Torp...Josefine skulle följt med mej.

Men jag fick ett sms av Annika...som undrade om jag ville följa med henne till IKEA.
Javisst det ville jag..men samtidigt...fick jag ett sting eller ett stort sting av dåligt samvete mot Josefine....!!!

Jag vet..att jag inte behöver ha det..men det är så jag fungerar...detta ständiga dåliga samvete som jag bär med mej!!
Är så svårt att ändra på sig...!!

Hur som helst...har vi haft en heldag på IKEA...så mysigt...fikat...handlat värmeljus..hi hi...ätit..och vips..var klockan 16.00...
Tänk så fort tiden går...när man har trevligt!!

Nu mina vänner...önskar jag er alla...en fortsatt skön onsdags kväll!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Dåligt samvete får jag med direkt :( Usch det är inte bra.....bort med det;)

    Härligt med en heldag!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hööru vännen inte ska du ha något dåligt samvete inte. Du finns ju för dom hela tiden annars. Klart att du ska ut o ha kul. Det tror jag inte att de tycker på. Önskar dig en mysig morgondag med något skoj. Kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Ja det är inte lätt att dela på sig....men det är lätt att få dåligt samvete.....
    Men visst är det konstigt, för de där som borde ha dåligt samvete, de har oftast inte det, men såna som du, änglar, som gör så gott de kan, de har dåligt samvete, visst är det konstigt???
    Mysigt och härligt att din dag blev bra!
    Ha det fortsatt gott vännen, och ta hand om dig <3
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika