fredag 15 mars 2013

Fredags kväll...!!!

God kväll på er...!!


Så här startade min dag idag...eller förresten...den brukar börja såhär....


 Älskar frukosten..är det bästa målet på hela dagen..tycker jag...!!

Efter frukosten..tvättade jag...och efter tvätten hämtade jag Josefine..så vi åkte en sväng till Torp. Tog en fika på Briggen...det är nyrenoverat där..och det blev såå fräscht tycker jag!!
Sen köpte jag med fika bröd..och så åkte vi till min faster.

Josefine hjälpte henne bl a att damma..och sedan gick vi ut och bröt lite björkris..både till oss och faster. Pyntade riset med lite ägg..åt henne...!

På hemvägen stannade vi till på Torp..dit Yohanna kom med buss. Hon är tre veckor på IKEA i Kållered...och då går bussen från Torp.

Nu har jag satt mej tillrätta i soffan...och skall om en stund se filmen.." Eat Pray Love "..jag har velat se den länge..och ikväll har jag tur!! För den går på tv!

Idag har det varit lite sol..men kallt...kände att jag behövde nya blommor...så nu blev det tulpaner och påskliljor...!!!



 Jag önskar er alla....en fortsatt mysig fredags kväll....!!



(lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Kan bara hålla med dig om att frukosten är det bästa målet på dagen. Nu längtar jag efter att kunna sitta ute och äta frukosten på altanen. Denna vintern vill visst inte släppa taget.

    Ha en fin lördag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Är ingen frukostmänniska. Har jobbat på det men det vill sig inte, jag är inte riktigt på humör på morgonen och det är likadant med hotellfrukostar, en pina. Om man inte kan få frukosten till rummet.....tur att alla är lite olika!

    Och jag konverserar inte heller om jag kan slippa.......men kom igen på natten, vid 2-3 på natten, då är det andra tongångar!

    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika