tisdag 12 mars 2013

Ledsen och förbannad...!!!!

Hur kan någon..ens komma på tanken..att gå in på en kyrkogård..och ta någonting..som ligger på en grav...???
Gör mej så fruktansvärt ledsen...att någon bara har mage att göra detta!!!

Min lilla mamma..åkte idag till kyrkogården..när hon kom fram till min pappas grav..ser hon, att den sten som Yohanna lagt där...är borta...!!!
Lilla mamma gick runt och letade på kyrkogården..men stenen är borta!!! Detta gjorde min mamma såå ledsen..!!!

Stenen köpte Yohanna och lade dit..när min pappa gått bort..för snart tre år sedan! Stenen var inte så stor..men det var en fin text..." Jag saknar dig " och ett rött hjärta på....!

Säger bara det...vem .har mage..att gå in på kyrkogården... och ta denna sten...?? Förstår INTE att det skall vara sååå svårt...att Skilja på mitt och ditt..!!!
En sak är säker...att det var en fruktansvärd TUR...att jag inte såg när vederbörande tog stenen....!!!

Annars då...vad har jag hittat på...??

Vädret..kan jag börja med...det har varit sol..även idag..men blåst och såå kallt!!

I morse kom lilla mamma...så vi tog en fika här..och sedan gick hon och klippte sig....efter det träffades vi på stan..och åt lunch...sedan åkte min lilla mamma hem...och som sagt..vägen om kyrkogården!!!

Jag har också varit och klippt mej..och blekt slingor. Sen har jag varit och fikat hos en god vän!

Måste bara visa..ett par bilder....

 Jag satt och fikade på balkongen igår...första balkong fikan i år...ljuvligt...!!

 Underbara tulpaner pryder mitt bord...

 Dessa ljuvliga tulpaner...fick jag i söndags..av Lisa...

Nu mina vänner..önskar jag er alla...en riktigt God Natt..och jag hoppas...att ni Sover Riktigt Gott!!!




Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja, man blir lika förbannad varje gång man hör att någon stulit eller saboterat på en kyrkogård. Att det inte kan få vara i fred ens där. Begriper inte vad det är för folk som tycker det är trevligt att ta med sig dylika saker hem. Men dom finns tydligen?!
    Vilka fina bilder du visar. Underbara blommor och så skönt att sitta på balkongen. Det gjorde man minsann inte här i måndags, då hade vi -14 på morron, haha.
    Hoppas du får en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika