torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag....!!

Hej på er mina vänner...!!

Haft ett par härliga dagar..utan att ens titta åt datorn...är så skönt ibland!!!

Vädret håller fortfarande i sig...sol och ljuvligt..även om kvällarna och nätterna fortfarande är kalla!!

Så vad har då jag gjort hittills idag...??

Började som vanligt..med frukost i sängen...sen träffade jag Ann-Louise..och vi gick först en sväng på stan..innan det var dags för fika på Lejas! Vi satt ute till att börja med..men fick sedan flytta in..för det blev lite kallt!!

Nu har jag suttit på balkongen och ätit middag..är såå fantastiskt!! Älskar solen och värmen!!
Om en liten stund..skall jag hämta Josefine..och så skall vi ta en tur till Torp...kan tro..!! Att det är flera än vi..som hittat dit idag!!

När jag sen kommer hem igen..skall jag ev gå hem till en vän..men vet inte det ännu...får se hur det blir!!

Så mina vänner...nu önskar jag er alla...en fortsatt härlig skärtorsdag!!






(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Låter som en trevlig dag för dej/ er! Jag vill önska dej en goer PÅSK Annika! Hoppas den blir glad! Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika