söndag 24 mars 2013

Skön...Solig..Söndag...!!!

Tänk vad solen gör...!! Den värmer...man blir på gott humör...allting känns mycket lättare...man ser smutsiga fönster..dammet...osv...
Men vad gör det...!! Det viktigaste är..att solen skiner...och det har den gjort från en molnfri himmel..hela dagen..och gör fortfarande...!!

Hej på er....!!

Startade min dag...som jag brukar....med frukost i sängen....när jag satt där och åt..fick jag ett sms av Yohanna..om jag ville ses och ta en fika...?!

Självklart ville jag det...!! Så Yohanna, Lina och jag åkte till Snäckan....
Satt ute mot husväggen...solen sken..och såå ljuvligt!! Hade en filt runt mej..men tänk...det hade jag inte behövt..egentligen!!

Sen har jag suttit på min balkong och ätit middag..så ljuvligt..!! Det kanske blir vår..ändå...fniss...!!

Jag har en orkide..som jag haft i så många år...förstår inte...att den fortfarande blommar...det brukar iof sig..aldrig bli mera än två blommor...
Men jag är så stolt...att jag trots allt..har lyckats klara den..i hur många år som helst...!!








Nu mina vänner..skall jag fortsätta..att njuta av dagen!!
Jag önskar er alla...en fortsatt skön söndag!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med orkidèn, jag har aldrig lyckats att få den blomman att blomma om.

    Ja, idag har det varit en härlig dag hos mig också, sol och blå himmel...så skönt.

    Önskar dig en fortsatt fin kväll...KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt! Visst var det allt liite varmare i luften idag! Jag o dottern vart ute o promenreat såå gott så för att sen göra hemmagjord pizza till dom! Ha det gott vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika