onsdag 13 mars 2013

Snö......!!!!!

God morgon på er...!!!

Ja våren kom av sig här...för idag är det ca -5c..blåser och snöar..! Ja just det SNÖAR..och gör det ganska ordentligt!!
Men..jag hade ju beställt Vår...vet inte om min beställning kom bort...eller om den skickades någon annanstans???
Så nu har jag vinterlandskap igen...!!

Morgonen började i lugn och ro...läst tidning..och ätit frukost i sängen...Ljuvligt!!

Nu skall jag snart hoppa in i duschen..och sedan står lunch med Marianne på schemat..och efter det...fika med min "svärdotter"..!!

Resten av dagen..borde gå åt..att städa riktigt ordentligt här hemma!! Ni vet..plocka bort allt från bänkar...torka hyllor..fönster osv...!
Men vem vet...det kanske smyger in någonting...som är mycket roligare att göra...och då väljer jag så klart det...!!!

Så mina vänner...nu önskar jag er alla..en fortsatt ljuvlig dag!!!

Glöm aldrig bort...hur mycket ett leende kan göra..!! Om du möter någon okänd...ge ett Leende..eller säg ett Hej..!! För vem vet...DU kanske gör, hela den okända människans dag..!!
Att "bjuda" lite på sig själv..kostar ingenting...och som sagt..kan man glädja någon annan..så är ju även din egen dag gjord!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dej en härlig onsdag vännen.Mys och njut .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Samma väder här! Fast jag brukar säga att det måste ner innan det blir Vår, så vi får väl ta det med jämnmod! Ha en fin dag, vännen! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Ja, den blåste bort på ett mycket effektivt sätt, våren, om det nu var den som var på väg. Huuuh, svinkallt och otrevlig vind. Vi får vänta vidare!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej bästaste DU!

    Hoppas du har en fin dag!
    Kraaam
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika