onsdag 10 april 2013

Störd nattsömn...bl a...!!

Hej alla rara!!
Behöver jag säga..att vi har sol...?! Fast just idag..har även en del moln hittat till himlen...kallt som..jag vet inte vad, i vinden..
Men jag håller ut...skall ju bli varmare!!!

Blev ingen fika med min vän igår...utan vi gick till Harry´s och åt ist...tänk...det var mycket godare...!!



 Toast Harry...är såå god...!!

Såg även bl a den här filmen i går kväll...." 186 Dollars to Freedom "
Kan rekommendera den...är en verklighets baserad film..och är så bra!!!



När jag sen kom hem igår kväll..och skulle försöka sova...så tog det vääldigt lång tid...innan jag kunde det!
Hade en polishelikopter som cirkulerade i flera timmar över stan..och bl a över huset där jag bor...!
Förstod ju att någonting hade hänt..men visste inte vad...!

Sen i morse var det dags igen...och då fick jag klart för mej...via lokaltidn..och tv..att en 18årig tjej försvann i går kväll!
Även hemvärnet har varit runt omkring där jag bor..nu på fm..och letat...

Åhh..vad jag känner med dessa anhöriga...just detta att inte veta vad som hänt eller varför..!!
Att leva i ovisshet...jag vet..precis hur det är!!
Jag hoppas av hela mitt hjärta..att hon snart hittas och att hon är välbehållen!!

Annars idag då...?
Jo jag har lunchat med Marianne..och om en stund, skall jag gå till Yerba och fika med Ann-Louise!
Tror sen..att kvällen blir lugn...!! Bara vara och se lite på tv..!!

Så nu önskar jag er alla...en fortsatt mysig dag!!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Och när helikoptrarna hänger i luften ovanför medför det nån slags spänning, det är väl det att man förstår att något är galet, speciellt om det är polisens. Vi har ju en brant klippa här (Hällers Nipa) och det händer att någon som är trött på livet tar sig dit och tar ett hopp och innan man hittar dom.......usch ja. Stackars föräldrar, hemsk tid att vänta ut, jag har inte hört hur det har gått....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Så hemskt det är detta när folk bara försvinner ...håller tummarna hårt att de finner flickan.

    Ta hand om dig du med♥
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Här är det också sol, men kunde önskat lite mer värme. Men som sagt, har hört att det ska komma!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika