torsdag 23 maj 2013

IKEA...Torp...mmmm...!!

Go kväll!!

Sitter just nu...och tittar ut på en fantastisk måne...himlen är gråblå...och månen börjar bli "full".

Inläggen blir senare och senare...och ibland infinner sig inte ens lusten att blogga! Är förmodligen för att jag gör så mycket annat...fniss...

I morse var det mulet..men sedan på em...kom solen..ljuvligt..trots att det blåst!!

På fm hämtade Yohanna mej..så åkte vi till IKEA. Fikade där...och sedan gick vi runt och tittade  lite..
Hon jobbar ju där...men har sedan dom öppnade..inte gått runt och kikat..
Idag var hon ju ledig...så då passade vi på.
Känns på något sätt...som all personal..är som en stor familj..för hon pratade med alla..oavsett vilken avd vi var på!!

Sen åkte vi till Torp..kikade runt lite...handlade mat..och åt en macka på Subway!

Tänk från 1:a augusti..har jag båda mina döttrar med respektive...boende på samma ställe...och samma gata,,,bara några hus från varandra!
Är nästan så jag också... måste flytta...ha ha...

Hem...satt lite i solen på balkongen...sedan ringde Josefine...så vi tog en snabbfika på Lejas.

Nu ikv var jag hemma hos min vän en sväng.

Önskar er alla en God Natt...för nu skall jag titta på Debatt...!
Har valt..att inte skriva om kravallerna här på bloggen! Men nu känner jag...att detta måste få ett slut...NU!!!


Berätta för honom/henne...hur mycket DU tycker om vederbörande...somna eller skiljs aldrig som ovänner...
Utan krama om varandra...lite extra istället!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika