måndag 20 maj 2013

Lite bortskämd...!!!!

Ja, det har jag blivit av vädret nu några dagar!
Men igår em...och kväll...var vi tillbaka på ruta ett igen...med regn!!!

Idag är en mulen dag...men jag ser ju..att solen försöker tränga sig igenom molnen!! Blåser bara lite och är ca +16c.

Eftersom jag älskar sol och värme...så har dessa dagar varit helt magiska...trots att det har blåst!

Igår blev det en mysig fika med Anki på Snäckan...men det började givetvis regna...så det var bara att avbryta fikan..och åka hem. Sen på em..var det sol...iaf här i stan.men när min vän och jag..kom till Ljungskile och glasscaféet..så började det givetvis regna...vi satt ute..men under tak...glassen smakade bra...men blev liite kallt!

I morse vaknade jag tidigt...åt frukost i lugn och ro...sedan hade jag låång påtår...underbart!!!

Annars består dagen av fika..med goda vänner...så härligt!!
Om en stund, skall jag träffa Annika, var ett tag sedan..och skall bli såå mysigt!!!
Sen i eftermiddag...skall jag träffa Ann-Louise..alltid lika trevligt!

Tja...sedan är vi väl framme vid kvällen...och då blir det en kväll i lugn och ro!!

Jag önskar er nu alla...en fantastisk måndag...!!!

Lev ditt LIV...här och nu..och Lev just ditt eget liv!! Inte det LIV som någon annan förväntar sig...att du skall Leva!!
Tänk också på...och tag vara på det DU har...och tänk inte alltid på...eller dröm..om det som DU inte har!!!
Risken är då...att DU missar...det som är här och nu!!!

Var rädda om er och varandra!!

5 kommentarer:

  1. Härligt inlägg ! Klart man behöver leva här och nu .Önskar dej en härlig start på nya veckan vännen.Kramar Rita .

    SvaraRadera
  2. Ja man kan inte riktigt lita på vädret! Vi har haft en regnfri pingst så gott som men idag har skurarna avlöst varandra så klart.Har sytt lite inne idag o under prommisen var det sol ute:)) Ha en fiin dag Annika! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja, precis, tillbaka på ruta 1. Grrrr.....kallt också. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Visst är det tråkigt att regnet tagit ny fart. Jag gillar också solen och hade nästan fått lite sommarkänsla. Puh....bara att gilla läget.

    Ha en fin vecka

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Ja du vännen här öser det ner o ska göra ett par dagar till så trist. Kul att läsa dina inlägg har ju inte läst på ett tag. Önskar dig en härlig vecka kram Beijan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika