onsdag 15 maj 2013

Tiden går sååå fort...!!!

Att tiden går fort...är väl ingen nyhet...men när jag kikar på dagens datum..så slår mej ändå tanken...opps...redan 15 maj!!!

Jag väntar fortfarande på Grek värmen som skall komma..men vet inte...den kanske tog en annan väg...eller kom av sig!
Mulet...eller kanske lite soldis..om jag skall vara ärlig...lite vind..och ca +11c.

Tiden ja...den rusar ju fram...och vad gör då jag för att hinna med...JO... så mycket som möjligt!!!

Vi kan ta gårdagen.....
Lunchade med Lisbeth...blev upphämtad av min vän...följde med till bl a IKEA...sen hem en snabbis...iväg till Yerba där jag mötte upp Ann-Louise...hem en snabbis...iväg och mötte Josefine..med henne hem..och sedan vidare till Briggen.....
Gick hemifrån...vid 11.15..och var hemma igen "på riktigt" runt 20.30...
Sa jag inte det....det gäller att hinna med... så mycket som möjligt...fniss....

I morse vaknade jag tidigt...åt frukost i lugn och ro...och sedan blev det en lååång påtår...underbara morgon!!!
Nu sitter jag här och bloggar...men skall strax fixa till mej...för om en stund kommer Yohanna...och då skall vi åka till Ljungskile....
Har länge kikat på ett café...som heter Café Flora...så dit skall vi åka!
Återkommer med bilder..och hur jag tyckte att det var....!!

Resten av dagen..är ett oskrivet blad...och får så vara...händer väl alltid någonting!!

Så jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!

Njut av Livet...för som DU redan vet...det går inte i repris....!! Glöm heller inte bort...att ta hand om dej själv och vara rädd om dej!
För som DU säkert redan  vet....så finns det bara en som DU!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Fin dag till dig också och hoppas Kafé Flora är fint.
    Endera dagen vill jag åka till IKEA och titta in och se hur det ser ut när det är alldeles nytt och fint. Så det är stoooort, ja, det ser ju inte direkt litet ut på utsidan.
    Kramar Agneta

    SvaraRadera
  2. Ja tiden flyr.:))

    Den norske 17. mai er jo helt unik, og vi elsker den.
    Men i år er det mulig jeg hopper over :-) Vi har jo fortsatt også rød dag 1. pinsedag vi. Den har vel dere byttet bort mot 6. juni ? Men så har dere midtsommer da,
    det er noe helt annet i Sverige enn i Norge.:)

    Ha en kos kveld..)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika