fredag 21 juni 2013

Torsdag...samt Glad Midsommar...!!!

Börjar med att önska alla en Glad Midsommar!!!

Hoppas vädret är med er..och att ni kan fira ute!
Här var sol i morse...och VARMT...sen mulet..men otroligt Varmt!! Nu har det precis vräkt ner regn..och åskat lite!

Börjar med gårdagen......

Började förmiddagen med att fika med Ann-Louise...på Yerba....



 Pajen avnjöt jag...i deras "växthus".....


Sen kom min lilla mamma...vi åt goda kåldolmar...som hon gjort...och hade med sig.
Efter det...åkte vi till Snäckan...var VARMT och soligt....började med fika...och efter någon timme...var vi hungriga...då tog vi en räkmacka....

 Mmmm...gott...


 Min vän...kom också dit och gjorde oss sällskap....

Denna Midsommarafton...började jag dagen med en löp tur.... sedan avnjöt vi frukosten...på balkongen...!!
Så varmt och skönt...!! Lite dålig luft...att springa i...kändes som om det inte fanns ngt syre...men skönt ändå!!


Efter frukosten...åkte vi till Göteborg...och Liseberg var målet!
Var en del människor där...men inga köer...så vi började med att fika....
Träffade lite folk som jag känner....alltid kul!!


 Vädret var mulet...men vindstilla...och SÅÅÅ Varmt!!!


Spelade lite...och vann denna....Ja Ja...döttrar...jag skall dela med mig...fniss...!!


Var bara tvungna...att  även, äta en våffla....


Det gjorde vi här....

Ja som ni ser...är himlen mulen...över Lisebergs hjulet...


Haft en underbar dag...i lugn och ro..bara fikat...strosat..och suttit och titta på folk...Ljuvliga dag...!!


När vi kom hem...fixade jag middag...vad passar bättre...än sill och potatis...!!??
Satt på balkongen och åt...precis när vi ätit färdigt kom regnet....


Så mina vänner...nu önskar jag er alla...en fortsatt ljuvlig... Midsommaraftons kväll!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika