torsdag 22 augusti 2013

Augusti...när den är som bäst.....!!!

Go kväll...!!

Vaknade till en fantastiskt morgon...helt vindstilla och solen sken från en molnfri himmel!

Tog på mej löparkläderna och gav mej ut...njöt av solens strålar..och att det var helt stilla!
Sen hem...åt en god frukost...duschade...och sedan åkte jag för att hämta Yohanna! Insåg när jag gick till bilen...att jag hade för mycket kläder på mej...!

Yohanna och jag åkte till Gustafsberg, skulle fika på Snäckan, men vi visste ju att dom öppnade 11...och eftersom vi var tidiga...tog vi en promenad mot Lindesnäs...

 Sakta...sakta gled denna segelbåt förbi...


 Hösten börjar närma sig...



 Tillbaka till Snäckan...satte oss i solen..men kan ni tänka er...inte ens jag..klarade av att sitta i solen..! Jag som älskar den och värme!! Men det var sååå varmt...det blev skuggan ist...!

Efter fikat..blev det en snabbis till Torp...sen lämnade jag av Yohanna...hem och satte mej en stund på balkongen.
T kom på en snabbfika...innan jobbet...satt och njöt på balkongen!!

Nu ikväll har Pia varit här på kaffe och en macka...såå trevligt!!

Mina vänner...jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!! Här är det soffhäng och sedan blir det Broadchurch..på 4 an...riktigt bra kriminalserie!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Trevlig helg Instagram vän:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag du haft. Underbart med dagar i solsken, gott fika och goa människor.
    Imorgon är det fredag veckans bästa dag.

    Må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Jaa Annika..det är så här jag minns aug när barna var små.Jag orkar inte sitta i solen..det blir för möe...men att vara i solen i trädgårn är härligt. SOMNA så tidigt i går..därför jag tassar uppe nu antar jag. ..kissar o törstar mycket än...Ja ja hoppas på en lika fin fredag...gubben o jag ska grilla då:)) kram min fina Annika ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dej att igår var det bara så himla varmt !!!!Ha det bäst fina du .kramar Rita

    SvaraRadera
  5. :O) Hej vännen! Jag har också sett Broadchurch den här veckan, en riktigt bra serie. Skönt att avsluta dagen och koppla av i soffan med en kopp te. Fina bilder. Härligt att ni har så varmt. Trevlig helg! Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika