torsdag 29 augusti 2013

Dagen R...som i Rhodos....!!

God morgon mina vänner...!!!

Varit vaken lääänge...fixat och grejat...ätit frukost osv....strax skall jag njuta av påtåren...!!

Ja då var då dagen här...i dag bär det av till Rhodos....skall bli såå ljuvligt!





Men innan vi åker...så skall jag luncha med Lisbeth..lika mysigt som vanligt! Efter det en fika med Yohanna..innan jag hämtar upp Josefine och det bär av till Landvetters flygplats...!!

Så mina vänner...jag önskar er alla....en ljuvlig dag och vecka....!!

Jag kommer inte att blogga..utan skall ha semester...fniss...även härifrån!!
Ni som vill...kan följa mej via Instagram...i stället!

Måste även niga och säga TACK...till alla som önskat mej en trevlig resa!!!

Var rädda om er och varandra!!

10 kommentarer:

  1. Jamen det låter ju alldeles förträffligt Annika! ha det såå gött nu då! N j u t o le v ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ha nu en underbar resa vännen .Mys, njut och bara ha det gott .Var rädd om dej .Kram på dej Rita

    SvaraRadera
  3. Hej! hoppas du hinner läsa min kommentar! ha en underbar resa <3 koppla av o ha det skönt o lapa sol..miljö ombyte gör en alltid gott :) jag hänger med dig på instagram så jag inget missar "fniss" kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en underbar resa....det är du sååå värd fina Annika♥
    Jag ska tänka på dig och hoppas att du får vackert väder och massor med trevliga stunder....Njuuut nu!!

    Stoor kram från Lollo

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul med semester. Det är du väl värd. Hoppas ni får en härlig resa och vila er ordentligt nu (men missa inte att ha lite kul också :D!).
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Önskar dig en underbar resa, där du kan mysa och njuta och bara kunna vara. Skönt med lite miljöombyte. Vi håller nu på att fundera på en resa till hösten men vet inte riktigt vart vi skall.

    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  7. Åhh, RHODOS!!!! Ha en underbar semester och njuuuuut!

    Fredagskraam
    Petronella

    SvaraRadera
  8. Kikar in igen för att önska en fortsatt trevlig resa och en trevlig helg, hoppas du har det ljuvligt vännen

    Ta hand om dig vännen
    Kram från Lollo♥

    SvaraRadera
  9. :O) Hoppas att du har det bra/har haft det bra vännen. Skönt med värme. Är glad för din skull. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika