tisdag 24 september 2013

Ännu en fantastisk.. höstdag....!!!

Tänk...ännu en ljuvlig dag! Men var "bara" 4,7c i morse när jag gick upp!
Men vad gör det...om det är lite svalare...när solens strålar värmer så gott!

Go kväll på er...förresten..!!

I dag har jag umgåtts hela dagen med Ann-Louise...har varit en så mysig dag!

Startade på förmiddagen med fika på Lejas... vilket jag blev bjuden på...som en försenad present...!! Även Yohanna kom dit en sväng...!!

 Åt äppelkaka med vaniljglass...Tackar ännu en gång för fikat!!!

Efter fikat, tog vi en sväng på stan...och när vi gick där...kom vi på..fika eller mat..kanske vore något..!
Så sagt och gjort...vi gick och hämtade deras bil...och så åkte vi till Torp...där blev det middag...och sedan kikade vi runt...innan det var dags för nästa fika...fast då blev det "bara" färskpressad juice!

Nu är jag hemma igen...och har landat i soffan...tror att jag sitter kvar här en stund!
Så mina vänner...jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!


Detta härliga kort...fick jag med posten idag....!! Tackar för det!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Åh vilket gulligt kort! Ha en fin kväll gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Låter som en skön dag igår!
    Här var det bara ynka tre grader nu på morgonen...
    Kram /maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika