söndag 22 september 2013

F..som i födelsedag...och en helt vanlig söndag...!!

Go kväll på er...!!

Börjar med att Tacka för Grattis hälsningarna!! Både här...på instagram och facebook...ni är såå gulliga!!

Dagen igår bjöd på ett ljuvligt väder!
Jag började dagen som sig bör...med frukost i sängen....och garnering av tårtorna. Hade gjort en rulltårta...som jag klädde med marsipan...så det blev Prinsesstårta...fast på längden!! Sedan garnerade jag även Schwarzwald tårtan...trodde ju inte att vi skulle kunna äta den...fniss...men den blev riktigt god...


 Lilla mamma, kom på morgonen...så vi gick till Lejas och fikade...
Sen hem...dukade...

 Fixade maten...tomatsallad...potatisgratäng...bacconlindad kycklingfilé..fyld med fetaost...soltorkad tomat och basilika...samt en sås gjord på matlagningsgrädde och dijonsenap (som jag kokade upp)..melon...stekte upp paprika, lök och ärtskidor...! Givetvis...även ett glas rött till detta...!!

 Jag åt bara en liiiten bit ren kycklingfilé...men det räckte...får såå ont i magen...

Först kom Josefine och Niklas...så vi åt middag...och sedan kaffe och tårta....
Fick en ljuvlig bukett av dom...!! Såå vacker....!!


 Sedan kom Yohanna och Lina...de fick också mat...fniss...
Jag fick present...av döttrar med respektive....

 Blev så Lycklig...precis det jag hade önskat...! Tack, snälla ännu en gång!!

Av lilla mamma...kort...med innehåll...hi hi



 Blir man glad...eller blir man glad...över texten...!!!


Som ni förstår....så hade jag en fantastisk födelsedag...! Tack Älskade familj!!

I morse när jag vaknade...regnade det..och Blåste...och har så gjort..nästan hela dagen!
Lilla mamma och jag åkte en tur till Överby....fikade...och gick och kikade lite i affärer.

Annars har det varit en lugn dag...!!

Nu mina vänner har jag landat i soffan...och här kommer jag att sitta....så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!

Jag har inte kikat in hos er...utan tar mej en tur i bloggvärlden i morgon...!!

Njut av kvällen...mys...tänd lite ljus...och bara ha det bra!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Så många gratulationskramar som det finns till dig från oss båda!
    Kramarna stora

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott fina Annika! <3
    Vilken underbart ljuvlig dag du fick...ser sååå gott och festligt ut med fina presenter och vackra blommor till också :)
    Önskar dig en fin inledning på veckan.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!
    Förstår av de fina bilderna och alla ord, att det var en toppendag! =)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag du har haft .Smarrig tårta ! Underbara blommor och paket .Ha det bäst fina du .Kram Rita

    SvaraRadera
  5. Åh vilket härligt firande!! god mat o ljuvlig tårta o underbara presenter..ha en fin kväll.. kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika