torsdag 31 oktober 2013

Mys dag, och ett inlägg UTAN punkter!!!

Go kväll på er alla!

Nu när höstmörkret sänker sig på kvällarna, hoppas jag att du njuter  och har massor av levande ljus tända!
Tänk, att det skall skapa sådan stämning, och visst är det mysigt!

Hade egentligen tänkt att skämta till det, och skriva ett inlägg, utan både komman och punkter, men tror att det blivit för jobbigt att läsa! Typ såhär...

Detvarnämligensåattnågonklagadepåattjagalltidskriverenmassapunkterochattdetdåblirjobbigtattläsa!!
Så därför, blir detta inlägg utan en massa punkter, och jag hoppas Älskade dotter, att det blir lättare att läsa!! Ha ha

Då skall vi se, vad som hänt idag!?
Vädret var sådär i morse, regn och blåst. Men då gäller det att förgylla dagen med någonting mysigt!

Jag började dagen med frukost på IKEA, sedan direkt därifrån till Blomsterkroken, där jag mötte upp Susanne. Så kul att träffas, och jag har sagt det tidigare, tänk så kul och så mycket vi har att prata om!
Underbara vänskap!

Efter fikat, gick jag hem en snabbis och sedan åkte jag och hämtade upp Yohanna och Josefine. Vi åkte till Torp, och  där hade vi en såå mysig eftermiddag!
Just detta, att kunna sitta i lugn och ro och prata om allt, mellan himmel och jord, det uppskattar jag enormt!!
Har bara så svårt att förstå, att mina döttrar är vuxna, var tog tiden vägen??

Nu har jag satt mej i soffan, och skall nog sitta här en stund!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



3 kommentarer:

  1. Gokväll! jag läste först o tänkte nä klagar någon på det!! sen såg jag att det var din kära dotter :)) annars vet man aldrig fniss...ha en fin kväll kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha ditt bästa inlägg någonsin :D nejdå, det var knappast så seriöst förut! Man ska skriva på sitt eget sätt, det som kommer mest naturligt. :) definitivt mysig dag på torp iaf! Älskar dig <3

    SvaraRadera
  3. Hihi... ja det är inte lätt att läsa utan punkter och mellanrum...hiih..
    Du kan konsten att njuta av dina dagar du och det värmer!
    Frukost på IKEA är faktiskt ganska mysigt, jag har gjort det nån gång ...inte allas dumt!!
    Var rädd om dig du med och ha en riktigt fin första novemberhelg!!
    Kram Lollo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika