onsdag 20 november 2013

Kall morgon...och längtar till Jul...!!

Go kväll på er...!!

Alltså hur fort blir det mörkt på eftermiddagen..?? Ja jag vet, vissa i vårt avlånga land har ju mörkt dygnet runt!
Men tycker att när klockan är runt 16.00 så är det mörkt! Hur som helst..det är då jag tänder massor av ljus!!
Så nu väntar jag på advent, och för att inte tala om julen, med allt som hör den till!! Snart bara en månad kvar!!

När jag gick upp i morse, kisade på termometern för att se hur många grader det var, fick jag  gå och hämta glasögonen för att se om det stämde, det jag såg?!
Det gjord det, japp -5,7c!

Har varit en fin dag, med en del sol. och kan säga att det varit riktigt kallt!

På förmiddagen kom Karin hit på fika, kändes nästan som julfika, med lussekatter och mjuk pepparkaka!
Efter den, gick jag ner till torget där jag mötte upp T, så gick vi en sväng till Blomsterkroken.

När jag sedan gick hem, kan jag säga att jag frös..så det var skönt att komma in i värmen, tända ljus och bara mysa!

Nu har jag landat i soffan, men skall snart resa mej igen, fixa en kopp kaffe och en god macka!

Så mina vänner, nu önskar jag er alla, en fortsatt härlig onsdags kväll!!

Vi fortsätter väl med lite julmusik...



Glöm aldrig, att så som DU vill bli behandlad, så skall DU, just vara mot andra! För om DU är irriterad och arg, låter det gå ut över andra..hur tror DU då, att andra kommer att vara mot dej? Jo precis likadana!
Så tänk efter FÖRE, DU låter vissa ord komma över dina läppar!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika