onsdag 27 november 2013

Mamma-Dotter mys..och även annat mys!!!

Go kväll!!

Visst är det väl ett märkligt väder...!! Igår hade jag -8.6c och idag +12c...!!!
Tänkte när jag gick hem från stan, iförd vinterjacka och vantar..tyckte att det var varmt, och då förstår ni varför!!

I morse var Karin här på frukost.Jag hade varit på Einars och köpt frallor..så mysigt!!


Fick denna flaska äppelmust av henne!! Blev sååå glad! Dom fick så många äpplen och visste inte vad dom skulle göra av alla. Men se, de lämnades in till ett musteri och detta blev resultatet!
Skall bli spännande att smaka..



 Efter vår frukost, gick jag till Blomsterkroken, där jag mötte upp älskade Yohanna! Så vi hade en mysfika!!
Gick även lite på stan.
 Idag blev det rulltårta, igen!!

Hem åt middag, sedan var det dags att ta lilla bilen, åka och hämta upp älskade Josefine och Niklas. Vi åkte till Torp och fikade på Briggen. Ännu en mysfika!!

När jag sedan varit hemma en stund, kom Lisa på fika. Var ett tag sedan vi sågs, och vi hade så mycket att prata om!

Nu skall jag sätta mej och kika lite på tv, så jag önskar er alla kära bloggläsare, en fortsatt mysig kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Härligt med mys!!!!
    Önskar dig en mysig torsdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Annika! säkert har du varit uppe ett tag :) ja du vilka väder skiftningar!!inte undra på att man blir förkyld..så mycke härliga fika stunder du haft,mycke mys ♥ Nu får vi snart tända det första ljuset,sen går det fort mot Jul,gäller att njuta mellan varven.kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Så härligt med must på egna äpplen. Ser jättegott ut. Som mustiga äpplen på flaska :o)

    Ha en fin dag söta Du!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Myys kallar jag det med dina töser! Hoppas du har sol idag också,här lyser den men ej kommit ut för det strular som vanligt! Kraam Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika