lördag 28 december 2013

En "bara vara" dag....!!

Ja ibland behövs faktiskt det också...!! Att bara "vara", gå runt i pyjamas länge..och inte ha några måsten!!

God eftermiddag på er förresten!!
Ja som ni förstår, så är det en riktig slappar dag här..!!

Men går tillbaka till gårdagen..vädret behöver jag knappast skriva om..för det är likadant varje dag!! Grått...blåst och regn!
Fast idag är det "bara" grått...!!

Igår fikade jag med Lise-Lott på Blomsterkroken. och kvällen tillbringade jag hos T.

Idag är som sagt en mys dag!!

 Har ju fikat såklart...med denna ljuvliga mugg...som jag fick av Josefine i julklapp!

Jo, måste ju visa...fick ett kort med posten igår...
 Tack, gulliga Lisa!! Om du visste så glad jag blev!!
 Annars har jag inte gjort så mycket idag...
Jo, jag har bakat bröd...
 Älskar detta grova bröd...lite lite smör och en god ost..mmm så gott!
 Nu mina vänner...skall jag jag strax äta lite middag..och sedan hem en sväng till L-L.
Så jag önskar er alla, en fortsatt skön lördag!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. God fortsättning !
    Här är det grått med och all belysning är i stort sett tänd dygnet runt både inne och ute . Ha en mysig kväll .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej bästa Annikan!

    Håller med! Vi alla behöver verkligen såna dagar. Själv kan jag springa omkring i nattlinne fleecerock och ullsockar en hel dag. När jag gör det känner jag verkligen hur mycket jag verkligen lyckats i mina mål att släppa på krav och måsten. Vad jag är glad över det. För känslan av kravlösheten är helt fantastisk.

    Ha en underbar dag underbara DU!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. Vilken söt mugg, och ett riktigt fint kort...visst värmer det ända in i hjärteroten att få ett vackert kort från en vän :)
    Jag gjorde som du idag....gick här i min julpyamas och bara var...utan måsten.
    Nu önskar jag dig ett gott slut på 2013 och ett riktigt gott nytt 2014.
    Stor kram från Lollo <3

    SvaraRadera
  4. Lunkar oxå runt i mjukiskläder så skönt..men det finns en annan som önskar sig en långrunda i regnrusket så de är väl bara att få på sig kläderna o ut..

    önskar dig ett Gott Nytt År♥
    kram wivi

    SvaraRadera
  5. Wow, vilket julbord och du verkar ha haft en mysig jul, trots regn och blask. Och snäll har du också varit... :) Det är skönt att slappa och dagarna går i varandra och tack snälla för kryahälsningar!

    Kramar
    Petronella

    SvaraRadera
  6. Jaa visst är det gött med pyamasdagar! har en sån just nu:) Bara strosar omkring! gulliga Lisa! Kram så här dan innan nyårsafton! Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika