tisdag 14 januari 2014

Julklapp...tillsammans med Älskade döttrar!!

Go kväll i snön!!

Lovar att jag inte skall önska mer!! Har fått massor av snö..och snöar fortfarande!!

Började dagen i lugn och ro...med frukost i sängen...sedan en lååång påtår! Dagen kan inte börja bättre!!

Vid 12 kom Yohanna och Josefine..så åkte vi till Göteborg!! Jag hade önskat mej det i julklapp av dom...att vi tre skulle åka till Göteborg... och att jag kunde få bli bjuden på fika....

När vi åkte...snöade det bara liiite...och i Gbg var ingen snö...däremot regnade det lite!!

Fikade på Fröken Olssons...
Sen gick vi i lite affärer...det var ju min dag...så jag skulle bestämma...men självklart bestämde vi tillsammans!!

Sen var det dags för middag...och visst är det fantastiskt!!! Blev bjuden även på den!!!

 Det var varmt och skönt...där vi satt..


Såå god mat...Filé Mingong...underbart...och ett glas rött till det!!

Haft en så underbar dag!!!

När vi sedan åkte hem...så vid Kungälv ungefär...började det snöa..kan sedan säga,...att fy vilket väglag...!!
Men med Josefine bakom ratten...gick allting galant!!! Hastigheten var på vissa ställen.. 50/km på motorvägen...som tur var..körde de flesta bilarna lika sakta...

 Så här...såg det ut när jag kom hem! MASSOR av snö!!!


Niger och säger ännu en gång TACK mina döttrar!! Jag Älskar er, av hela mitt Hjärta!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Finemang med en egen dag tillsammans med döttrarna. Mumsig mat och fika. Snön...pust...den kan jag klara mig utan.

    Må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vad skoj med en dag i goa Götet ! Underbara bilder .Ha det gött goa vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk dag ni hade, så mysigt, och bara ni, du och dina älskade döttrar, bättre kan det väl inte bli!
    Så det var så mycket snö på vägen norrut, hmmm. Ja, det snöar här nu och sen ska jag gå ut, jag tycker om att vara ute när det är mörkt, nysnöat och det är alldeles tyst ute då!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken fin dag tillsammans med dina Gullebarn! Såna dagar är extra mycket värda. Kloka bilister som anpassar farten efter väglaget. Önskar jag att alla gjorde. Så nu blev det vinter hos dej också. Vackert är det :o)
    Men som alltid, lagom är bäst!

    Här har nu mätaren passerat -30. Det blir en kall natt vill jag lova.

    Må så gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika