torsdag 20 februari 2014

Då var det vinter igen...eller...??

I morse när jag gick upp, såg det ut såhär...

 Då var det vinter igen...fast det kom ju tack och lov inte så mycket..och sedan har det mesta smält bort under dagen, och luften har varit ljuvlig!!

Idag har jag varit på IKEA och ätit frukost. Tycker faktiskt det är mysigt att göra det ibland!
Åkte sedan hem, och efter ett tag kom Lisbeth och hämtade mej, så åkte vi till 2 Fröknar.
Kör repris från igår....hi hi



 Fast idag blev det te, och laktosfri nötkaka!
Efter fikat åkte vi en sväng, var bl a och tittade där hennes dotter och sambo bygger hus. Säger bara en sak...vilken utsikt!!

Nu har jag varit hemma en stund, och skall precis sätta på kaffet för Lisa är påväg hit!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Visst är det väl så....!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej! jag är sällan på Ikea,men hade lunchdejt i dag så vi skulle träffas på Ikea,ja just nu så renoverar de restaurangen så det var hur rörigt som helst..fick leta upp ett annat ställe,men blev en sväng inne på varuhuset först..Ha en fin kväll kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja så är det ...borta bra men hemma bäst!! :)

    Vilken smarrig nötkaka jag ser där...ser jättegod ut!

    Här blev vintrigt också...10 cm kramsnö kom det inatt...

    Ha det gott vännen
    Kram Lollo♥

    SvaraRadera
  3. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Du vad mysigt det är hos 2 Fröknar, med allt hopplock av olika möbler, det blir så mysigt .
    Jaa, det är så...

    Önskar dej fina dagar
    Kram
    Margaretha

    SvaraRadera
  4. Å vilka mysiga bilder .Ha det bäst vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika