måndag 24 februari 2014

Glömt bloggen...?? Neeeej inte alls!!!!

God eftermiddag på er!!

Tänk om det inte hade blåst idag...då hade det varit rena våren!! Solen har iaf visat sig lite....
Hmm...kanske ni tänker, blir hon aldrig nöjd!!?? Jo då det blir jag..men som ni redan vet..hatar jag blåst!

Hur som helst, varit lite si och så med bloggandet! Vet inte varför, men ibland känner jag bara inte för det!!

Jag kan ju nämna fredagen, för den har jag inte skrivit om!
Då träffade jag Karin på Torp, så var vi och fikade på Briggen. Sen på eftermiddagen träffade jag Josefine och Niklas, så fikade vi på Lejas! El fika och fika!! Jo jag dricker en kopp te, och ibland någonting till!

Då var det söndagen, alltså igår!

Vaknade tidigt, gjorde frukost och sedan såg jag på 5 milen! Hämtade sedan Lina så åkte vi till Torp och Briggen. Hade en så mysig fika!
Sen igår eftermiddag, tittade jag på avslutningen på OS, tyckte faktiskt att den var bättre än invigningen!
Tycker att det är lite trist att OS är slut!!

Då var det dagen idag!!

Började morgonen med att tvätta. Sedan när maskinerna sköter sitt, tycker jag att det är såå gott med en påtår!! Idag smakade kaffet faktiskt riktigt bra, el iaf lite!!

Hämtade sedan Yohanna, så åkte vi till Överby, Började med en fika...

Blev en kopp te och en scones...så gott!!
Vi gick även och tittade i affärer. När jag sedan lämnat av Yohanna, åkte jag och tvättade bilen. Kan säga att det var välbehövligt!! Så nu är min lilla bil, vit igen...i alla fall ett tag!!

Tja nu har jag strukit lite, och skall ta en lite fika. Sen får jag se vad kvällen har att erbjuda!!

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig dag!!!

Avslutar med en av mina favoriter, just nu....

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Det var en fiin låt Annika! Ja det händer alltid nåt hos dej:) det är väl kul! Jag BÖR nog tvätta min lilla vita bil också,vitt är snyggast vitt eller hur:) Ha en fin kväll...Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Lyssnar och njuter! Åhhhhh! Sååååå vackert! Gillar den massor!

    jag gillar inte heller när det blåser. Blåst sveper som knivar i kroppen. Skulle tro att det kanske är så för dej också.

    Må så gott bästa Du!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! i bland blir det lite glest på bloggen,men så måste det få vara! märks att det är vår i luften underbart!! önskar dig en fin vecka med massor av mys o skoj!kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika