måndag 10 februari 2014

Vår inne...och "höst" ute....!!!

Go kväll på er!!

Ja säger det igen...Tänk att det finns så många olika grå nyanser!! På himlen alltså. Grått och en del regn här idag. Är precis som om det vore höst, istället för vinter! All snö, är också borta, vilket är ljuvligt!
Så jag niger igen...och Tackar för den snö vi haft, och jag vill inte ha mer!!!

Om det är "höst " ute, så är det vår inne!

Ljuvligt med forsythia... 

Idag har Lisbeth varit här och fikat. 
 Jag som egentligen inte gillar så mycket färg på porslin..har verkligen ändrat mej!
Beror mycket på, att jag älskar Brukas koppar! Är så mysiga att dricka ur, och nu har jag dom i flera färger! Bara det, att duka med olika färger samtidigt, är verkligen nytt för mej!
Men dukar jag till middag, så är det enhetligt!

På eftermiddagen åkte jag och hämtade Josefine och Niklas, så åkte vi en sväng till Torp. Tog en fika på Briggen, och blev bjuden. Tackar för det!!

Hem, och varit hemma en liten stund, så kom Lisa på fika. Hon hade köpt med semlor från Einars, och kan säga...dom var himmelska!!Tackar för det!!!
Jag kan ju inte äta köpta semlor, men ibland fuskar jag och tar ett par tabletter. Är nog därför jag tycker det är så gott, med just köpta!

Nu mina vänner, skall jag kika lite till på tv, och sedan är det sängen! Så jag önskar er alla, en riktigt God Natt, och jag hoppas att ni Sover Gott!!


(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig måndag .Hoppas att du får sova gott vännen.Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Åhh, blir såå frestad av alla dina fikabilder och visst är det vår i luften… Tjejerna vill ha ett par meter snö eftersom skidåkningen hägrar, fast jag vet inte jag… Nog längtar jag till våren allt! Vackra koppar i vackra färger också! Godnatt!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt porslin! Man blir glad av dem!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika