tisdag 25 mars 2014

Ljuvlig bukett...och våffeldagen!!!

Hej på er...denna våffeldag!! Antar att många av er har, eller skall avnjuta några under dagen!!??

Jag har redan avnjutit mina!!

Började dagen i lugn och ro...den dåliga sömnen i går natt, tog jag igen i natt!! Ljuvligt!!

Njöt av frukosten i lugn och ro, och sedan fixade jag till lite våffelsmet.
Först kom Karin och sedan kom Anki, hit för att avnjuta våfflor...:-)

Anki kom med.....

 En ljuvlig bukett med vitsippor!! Blev såååå glad!!

Sen var det kaffe och....
Tycker att det är jättegott, men räcker med ett par stycken.

Eftersom vädret har varit fint...solen har visat sig..men blåst givetvis, så har jag suttit lite på balkongen. Även ätit middag där.
Men nu är det mulet...men jag är tacksam att solen iaf visat sig lite!!

Nu skall jag fixa lite här hemma och senare skall jag iväg till T.

Så jag önskar er alla en fortsatt mysig dag!!

Glöm Aldrig bort....
" För världen är DU bara någon....men för någon är DU hela världen"!!!
Tänk på dom orden, och kom ihåg att just DU är så värdefull, inte bara för någon..utan för många!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Ååå såå smarriga dina våfflor ser ut :)
    Vilka fina och stora vitsippor du hittat ..alldeles ljuvligt!
    Vilka härliga tider som väntar oss...underbart!
    Ha det nu så jättefint i våren
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Här har det varit en dålig natt så jag hoppas på en bra nu. Våfflor har jag inte ätit några ännu men vem vet...dagen är inte slut ännu.

    Må så gott fina bloggvän.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Ingen dålig vitsippe-bukett! Så vacker!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Hejsan! här blev det inga våfflor i dag :( maten blev så tok sen så det hade blivit kaka på kaka nåja...åh vilken ljuvlig vitsippe bukett!! kram kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bukett med vitsippor .Kramar Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika