lördag 22 mars 2014

Överraskning...och present till mej själv....!!!

Go kväll denna lördagskväll!!
Hoppas ni har det bra...myser med ngt gott att både äta och dricka!!

Både igår och idag har solen visat sig lite, men det har som vanligt blåst. Eller igår BLÅSTE det, rättare sagt!!

I går förmiddag åkte jag iväg, en sväng. Ingen vista att jag var iväg, eller vad jag skulle göra!

Jag åkte till Vänersborg, och där....

Bytte jag bil....som sagt ingen visste om det...och på eftermiddagen fick jag höra...Att jag är en överraskningarnas kvinna.... som kunnat hålla detta hemligt...!!!
 SKY pack..är faktiskt lite mysigt...

När jag sedan åkte därifrån, åkte jag till Överby...
 Jag brukar aldrig eller sällan fika själv...men det gjorde jag...satt i lugn och ro..fikade och läste Göteborgs Posten...underbart!!

Åkte hem, lämnade mina vinterdäck för förvaring. Hem..och sedan kom Josefine och hämtade mej...så åkte vi till Snäckan.

 Hade en såå mysig fika!
Hem åt lite, blev sedan hämtad av T, så vi åkte hem till honom.

Vaknade 03 inatt. Ont på hö sida precis under revbenen...lite jobbigt..men det är väl förhoppningsvis så att det läker....

Idag var det som vanligt....

Mysfika på Blomsterkroken med Anki.

Sen gick jag hem, åt middag och sedan åkte jag till Torp. Där mötte jag upp Yohanna, Josefine och Niklas. Vi tog en fika på Briggen. Ännu en mysfika!!

Vi gick sedan och kikade lite, innan det var dags att handla lite mat.

Nu mina vänner, skall jag ta en macka och sedan slappa i soffan. Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Wow vad härligt med ny bil .Ja det var bra jobbat att hålla tyst .Ha nu en skön och mysig kväll vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Oj oj vilken pärla!! så spännande,men att du hållt det hemligt hi hi! ja man måste ju få ha hemlisar..ha en fin Söndag,säkert tar du en Söndagstur i dag!här skiner solen...kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Kul med ny bil! Fräck pärla med glastak, minsann! Cool! :)
    Njut söndagen vännen!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika