söndag 27 april 2014

Sol...och ljuvlig fika....!!!

Hej på er!!

Säger det igen...vilket väder!! Strålande sol, och just nu +21c...helt fantastiskt!!

Idag har varit ännu en slappar dag...!! Startade dagen som sig bör...med frukost i sängen! Tog det riktigt lugnt.

Åkte sedan ut till Snäckan, där jag mötte upp May-Britt...och där satt vi i 3 timmar och bara hade det gott, i solen!
Så jag säger Tack May-Britt...för några mysiga timmar! Tänk så fort tiden går..när man har trevligt!!



När jag sedan kom hem...har jag suttit på balkongen...ätit middag och läst....!!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt skön kväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Så vacker bild och så härligt du haft det och det är ju lite lättare att sätta guldkant på tillvaron när värmen/solen kommit och man kan välja att vara ute eller inne.
    Ha det fortsatt gott du med vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!...visst är det mysigt nu i fina vädret...Fast jag varit inne mycket..kanske blir fint i veckan också:)...Kram på dej 💕 Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja detta underbara väder :) visst är Götet mysigt..nu har jag tankat positiv energi..men klart att man är trött ändå :) kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika