lördag 26 april 2014

Underbart väder...och livskvalitet....!!!

Go kväll på er!!

Solen skiner fortfarande från en molnfri himmel...alltså vilket väder!!! Sol...varmt och skönt!

I går och idag...eller egentligen varje dag...finns det små guldkorn som jag kan samla på...och ta fram vid andra tillfällen....det är det som verkligen är livet för mej!! Att alltid försöka se till, så att varje dag blir till den bästa!
Det är verkligen livskvalitet för mej!!

I går..regnade det lite på morgonen...men sedan blev det ett ljuvligt väder!
Började med att hämta Älskade Yohanna och så åkte vi till Torp...fikade på Coop för omväxlings skull.

När hon sedan gick till jobbet åkte jag till Karin.
Hon hade packat fikakorgen...och så gick vi ner till havet....

 Satt i solen och njöt...det luktade tång och saltvatten...underbart!!

Plockade en liten bukett i Karins trädgård.....

Efter några ljuvliga timmar vid havet...åkte jag hem...åt lite..och sedan tillbaka till Torp..där jag mötte upp Älskade Josefine...och så blev det en fika på Briggen.

När jag sedan kom hem...bytte jag bara om...packade ner lite ost..och vin..så gick jag hem till T.
Smakade såå gott med ost..kex och vin!!
Vi tittade även på en film....

Riktigt bra! Bygger på en verklig händelse...

Efter frukosten i morse...satte jag mej på balkongen...underbart!!
Bara slappat och haft det gott! Sen på em, hämtade Josefine mej, så åkte vi till Snäckan...mycket folk..men så härligt att sitta där och njuta!

När jag sedan kom hem...blev det balkongen igen...och då tillsammans med denna bok..

Har läst hennes tidigare böcker...och denna är precis likadan...går inte att sluta och läsa...

Nu mina vänner, skall jag kika lite på tv...så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Glöm inte bort...Att berätta hur mycket DU tycker om/älskar någon!! Som du vet..svåra ord att säga...men så ljuvliga att få höra!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Vilken livskvalitet att bara kunna gå ner till havet. Va härligt !
    ha en riktigt skön söndag.
    Kram B

    SvaraRadera
  2. Kloka ord och viktigt att hitta livskvalitén i vardagen! Jag är också rätt bra på det ;) :)
    Ljuvlig havsbild!
    Tack för filmtips!
    Ha nu en fortsatt fin söndag i detta underbara väder!
    Kram vännen!
    /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika