lördag 24 maj 2014

Att njuta....!!

God lördagskväll!!

Igår när lilla mamma kom, så åkte vi till 2 Fröknar...



 Syrenerna blommar..så ljuvligt...!!

 Åt en himmels rabarberpaj!! Sååå god!!
Satt och njöt i sol och värme...flera timmar!! På hemvägen stannade vi på Torp, och sedan på IKEA, där vi även åt middag!

Efter frukosten i morse åkt vi till Göteborg. I hela centrum vajar dessa flaggor!! Det beror på...att från den 28 maj-1 juni är det West Pride!!


Vi började med ett besök i Trädgårdsföreningen...






Självklart fikade vi på Rosenkaféet. Blev som vanligt morotskaka...gott!!
Sen gick vi i lugn och ro på stan. Jag handlade lite saker.

På hemvägen stannade vi hos Josefine och Niklas, blev bjudna på fika. Sååå mysigt!! Satt ute på deras härliga altan!

När vi sedan kom hem...blev det middag på balkongen. Sill..potatis...gräddfil..gräslök..ett glas öl..även en liten snaps, slank ner!

Nu har jag landat i soffan och här skall jag fortsätta sitta en stund!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt härlig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika