tisdag 20 maj 2014

Konstigt väder....!!

Hej på er!

Alltså vad är det för väder...?? Igår..sol och sååå varmt...för att mot kvällen bytas mot regn och åska!
Idag, har det varit mulet...sol..varmt..och nu mulet igen!!
Kan det inte bestämma sig, för att vara sol och varmt!!?? Vi behöver det!!

I går förmiddag var jag hos Karin på fika. Som jag alltid skriver, är det så mysigt att komma dit...och jag laddar verkligen batterierna där!

Hem...satt i solen på balkongen, och sedan hämtade Josefine och Niklas mej, så blev det Snäckan. Hade bara suttit en liten stund...så började det regna!
Hade precis kommit hem, så kom Lisa. Det var ett tag sedan, så vi hade mycket att prata om!

I natt har jag haft en sådan natt, när jag vaknar och badar i svett...fy..!! Vet inte vad det berodde på..men kanske, en släng av klimakteriet...IGEN!!!
Nej..hoppas att det bara var tillfälligt!

Frukost i lugn och ro i morse...eftersom jag var uppe så tidigt, hann jag även med påtpår...innan jag hämtade Yohanna!
Vi åkte först till IKEA där vi fikade och jag handlade bl a en parasollfot till balkongen.
Sen till City Gross...där jag köpte en svart parasoll.  Efter det, blev det en snabbvisit på Torp.

Efter det att jag kom hem, har jag suttit lite på balkongen...ätit middag och läst...även avnjutit..


Har bara testat två...eftersom jag reagerat tidigare på jordgubbar, så tar jag det lite försiktigt!! Men det är ju sååå gott!!

Ev blir det repris från igår...att Lisa kommer hit ... Vi får se hur det blir!

Nu mina vänner, önskar jag er alla...en fortsatt mysig dag!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika