söndag 22 juni 2014

Så trevlig och mysig fika...!!

Hej på er!

Måste bara skriva lite om detta med vädret! För det har jag ju aldrig, gjort tidigare. Fniss!
Idag har det som vanligt, varit molnigt, regnat lite, solen har visat sig liiite och det har blåst! Det är ju sommar..eller? Men så kallt!!
Sen skall jag inte gnälla, ser ju att vissa av er har haft minusgrader och snö. Men hur är det möjligt, det är ju eller skall iaf vara...Sommar!!!

Förmiddagen idag var verkligen slapp. Så skönt, att inte göra någonting speciellt!
Sen vid middagstid kom M-l på en fika.

Nu på eftermiddagen var jag bjuden hem till Niklas föräldrar. Hämtade först upp Josefine och Niklas, och så åkte vi dit. Satt ute på deras altan, solen tittade fram och vi njöt av ljummen hallon och rabarberpaj! Sååå gott!
Blev så glad och tacksam, för både pajen och vaniljsåsen var laktosfri! Tackar för det!!
Jag blir verkligen glad, när någon jag inte tidigare varit hos, anstränger sig, så att även jag kan äta det som bjuds!
Sen kan jag ta en tablett i nödfall, men jag är glad om jag slipper.

Är nu hemma igen, och skall slappa lite i soffan.

Så jag önskar er alla, en fortsatt skön kväll...och DU, börjar du semestern i morgon...så hoppas jag, att den blir fantastisk!


Var rädda om er och varandra!!Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika