torsdag 17 juli 2014

"Att ta vara på dagarna"....!!

Tycker nog att jag är bra på det..! Att ta vara på dagarna alltså! Försöker alltid att göra det bästa av varje dag!
För jag tycker så här..: Att varje dag är en gåva som jag fått...och det gäller att förvalta det på bästa sätt!

Fungerar väl för dej...som är hemma varje dag, kanske någon tänker! Visst är jag det..men sen hur jag mår...kanske inte är så många som vet!
Men se...det skall inte få hindra mej, att göra varje dag till den bästa!!

Go kväll...förresten!
Hoppas att ni har det gott och njuter av er semester...eller kanske det är någon som börjar sin på måndag! Tänk då har ni allting kvar!

I går morse, var jag som vanligt ute och sprang! Sen träffade jag Liselott på Lejas, och så satt vi där i några timmar, och hade det gott!

På kvällen var Josefine och jag på Snäckan, och på hemvägen släppte hon av mej hos T.

Det var sol igår, men blåste...vilket det även gjort idag..men varit mest mulet.

Idag har T och jag varit hos hans mamma. Så mysigt!
Blev bjudna på middag, vilken som vanligt var jättegod...kaffet avnjöt vi sedan på uteplatsen.
Säger det igen!! Jag känner mej alltid så välkommen, när jag kommer dit!

Nu ikv har Lisa varit här...jag bjöd på kaffe..och whisky...och hon hade köpt med sig fikabröd!

Mina vänner...nu skall jag titta på ett program som jag aldrig tittar på annars..och det är "Sommar med Ernst"!

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika