lördag 26 juli 2014

Flera dagar tillsammans...och ytterligare en klass 1 varning....!!

Go kväll på er!!

Vad har då hänt här de senaste dagarna?? Eller från torsdagen och fram tills nu....!

Jo torsdagen började jag med en tidig löptur. Sedan åkte jag till Skeppsviken, där jag åt min frukost..

 Så ljuvligt...!! Inte en människa där så tidigt på morgonen...då kan man njuta av lugnet...havet och solen!
T kom också dit och gjorde mej sällskap.
När jag sedan kom hem...gick jag till Lejas, där Liselott mötte upp..så vi tog en fika. Varmt...jaaaa

På kvällen gick jag sedan hem till T. När jag sedan gick hem i den sena timman, var luften ljummen..så jag satte mej på min balkong..och bara njöt.

 Ännu en gång...visst har det varit varmt...men jag Älskar det!

I går var det lika varmt..men då blev det inte stranden! Utan jag hämtade Yohanna på förmiddagen och så åkte vi till Torp..och bl a tog en fika. Såå mysigt!!!

Så skönt mina döttrar, nu har ni "bara" ett par dagar kvar att jobba. Sedan har ni välbehövlig semester!!

Efter Torp igår..satt jag på balkongen under mitt parasoll...underbart!

På kvällen gick jag hem till Liselott, där var lite fest..och när vi suttit där en stund gick vi ut på stan. Det är Uddevalla kalaset här i stan..och tänk då lever hela centrum upp! Men det räcker så gott med att det är tre dagar!
Var en så mysig kväll...mycket folk på stan..varmt och skönt!

I morse var det åter dags för en löptur, och körde ytterligare en repris, med frukost i Skeppsviken!  Men tror att morgonen/förmiddagen var den varmaste hittills. Inte en vind och strålande sol!

När jag kom hem, gick jag en sväng till Yerba...där T mötte upp..


Har sedan suttit på balkongen och läst...
Molen började hopa sig..och såg att det var ytterligare en klass 1 varning utfärdad! Men inte för värmen, utan för kraftigt åskoväder!
Åskat och blixtrat har det gjort..men kanske inte så mycket..däremot har regnat Vräkt ner!

Nu mina vänner..önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!



(lånad från nätet)
Var bara tvungen att ta med denna bild..tycker den är så kul...hihi

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika