torsdag 28 augusti 2014

Heldag i Göteborg....!!

Tänk, att jag kan älska denna stad så som jag gör!! Trivs så bra när jag är där, och skulle gärna kunna tänka mej att bo där!

Go kväll förresten!!

Vilken dag det varit...sol...och varmt och skönt!! Härligt att sommaren förlängs lite!

Startade dagen med en lång löptur. Så ljuvligt..och tänk att när jag tar på mej mina nya löpskor...känns det som om jag sticker fötterna i ett par handskar...fniss...!

Efter frukost...dusch och fix...åkte jag till Göteborg! Jag gick till NK och Espresso House, dit även Anki kom.
Sååå mysigt att sitta där och äta frukost, och bara prata och prata! Tack ännu en gång för frukosten!!

Vi gick sedan lite på stan...och sedan var det dags för sen lunch. I dag blev det pizzabuffé på Pizza Hut.

 Såå gott!! Till buffén hörde även salladsbuffé...soppa och bröd om man ville ha ...samt en liten dessert.
 Jag gillar ju egentligen tunna, tunna pizzor...men det är ngt speciellt med Pizza Hut...och dom tjocka bottnarna!

När vi ätit klart...var klockan redan 15.00...tänk då hade 4 1/2 timme bara rusat iväg!
När vi hade skilts åt...så gick jag bl a till Forex för att växla pengar...tja där blev jag stående i 45 min...så lång var kön!!

Hamnade sedan även i bilkö...när jag skulle hem...men vad gör det!! Jag har ju all tid i världen...fniss..

Så nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej! ja som du skriver Göteborg är en underbar stad!! snart dags för en tur tror jag :) bara strosa runt o titta på folk ta en fika och hittar man nåt att shoppa så gör man..Önskar dig en fin helg!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Mysigt med sådana där "bonus-dagar"....de hjälper till att hålla humöret uppe lääääänge.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika