onsdag 27 augusti 2014

Mysfrukost...och att rösta första dagen....!!

Go kväll på er!!

Alltså vilket väder det varit idag! När jag gick upp i morse var det som igår +5c..solen hade redan letat sig upp, och sedan har den varit uppe på en molnfri himmel..hela dagen! Det har även varit så varmt och skönt!

Startade dagen med att gå till Einars...köpte frallor och sedan var det mysfrukost hos Lisa...

Satt och njöt på hennes balkong....

Gick sedan hem...hämtade mitt....
 och gick sedan och röstade. Var ju första dagen idag, som man kan förtidsrösta. Jag tycker det är så smidigt...så jag förtidsröstar alltid! Tror aldrig, att jag röstat på valdagen!

När jag skall rösta, tar jag bara dom valsedlarna som jag skall ha...men fnissar alltid lite..för det brukar alltid komma någon, som tar valsedlar från alla partierna! Så hände även idag..hihi
Jag har aldrig förstått det där..med att man måste vara så hemlig, med vad man röstar på! Varför är man det?? Är man rädd, för att någon skall se vad man röstar på?? Som sagt förstår det inte!

Gick sedan vidare till Yerba, dit även Karin kom.

 Satt ute i solen och njöt, av kaffe och äppelpaj!

När jag kom hem, fixade jag middag och så satte jag mej på balkongen! Underbart och så varmt!

Har sedan varit hos Liselott på fika. Alltid lika trevligt och gott! Direkt därifrån och hem till T..men nu mina vänner har jag landat i soffan..och skall strax hoppa i säng!

Vill först bara tipsa om en så bra bok!!


Nu mina vänner..säger jag....
 Hoppas att ni sover gott!! Nu är det även....


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika