måndag 25 augusti 2014

Röntgen svar...och nya löparskor...!!

God kväll på er!!

I morse vaknade jag 06.20 av världens åskknall!! Trodde att hela huset höll på att rasa ihop! Sen åskade det en del..och regnet vräkte ner. Har sedan fortsatt att regna av och till hela dagen!

I går kväll och tydligen hela natten har det blixtrat...men ingen åska..förrän i morse!

Blev därför ingen löptur....utan en riktig slappar morgon!

Fick svar från läkaren idag, ang min röntgen....

 Var ju inte oväntat...så vad gör jag nu?? Jo..lär mej givetvis..att leva även med det här! Skall ta kontakt med sjukgymnast...och se om det finns någonting jag kan göra...för att underlätta det hela!


Har fikat på stan med M-l, och när jag skulle gå hem gick jag vägen om Team Sportia.
Köpte ju nya löparskor förra året...vilka jag bara använt ett par gånger. Tyvärr trivs jag inte alls med dom..och Adidas som är märket på dom..passar inte riktigt min fot..vilket verkligen Asics gör!!

 Så förhoppningsvis kan jag inviga dom i morgon bitti!!

Hämtade sen Josefine, så var vi på Torp en sväng. I dag blev det middag på Briggen....

 Så gott att slippa laga själv, ibland!

Nu ikv har jag varit hemma hos T.....

 Tänk att kaffe och ett par mackor ..kan smaka så gott!!

Nu mina vänner är det strax dags för sängen här...men först måste jag visa...vad May-Britt gjorde mej uppmärksammad på...

 Tänk..nu har jag "två egna" dagar..på samma dag...fniss

Nu önskar jag er alla... En riktigt God Natt...!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika