tisdag 23 september 2014

Firar även idag..tja varför inte...!!!

Go kväll på er!!

Hoppas ni har det bra och att ni njuter av hösten!
Här regnar det just nu, och det är så skönt att vara inomhus!

Jag skall börja med att säga...jag har inte fyllt jämna år...och ja det är jag som gjort tårtorna!! Har alltid varit lite av en passion för mej, att just baka och göra tårtor!
Var det roligaste jag visste när döttrarna var små, att göra dom tårtorna som dom önskade!!

I natt vaknade jag 03, pigg som en lärka, och jag har varit vaken sedan dess. Säger då det, hur är det möjligt!?

Så tidigt i morse satt jag i biltvätten på OK, och direkt därifrån till sjukgymnasten.

Hem, fixade kaffe och så kom Karin...

 Så mysigt att ses, så vi pratade länge och tog en lång påtår! Fick en orkidé av henne!

Åkte sedan till Torp där Josefine mötte upp, så tog vi en fika. Även Niklas kom dit en sväng! Lika trevligt som alltid!

Nu mina vänner skall jag kika lite på tv, och titta på Alla mina vackra blommor! Känns nästan, som om jag har en blomsteraffär!!

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Kan bara instämma..tårtorna är så fina <3 och njut av dina fina blommor..ha en fin forts på veckan :) godnatt o sov gott kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Så fina blommor du fått. Fira det ska man göra så ofta man kan, guldkant på dagen är aldrig fel.

    Ha en fin fortsättning på veckan

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Det låter som bradagar! Fastän du vaknat så tidigt. Vi har inget regn, men det är lite mer höst nu än tidigare och det är så friskt och härligt ute, jag gillar det. Vilka vackra blommor, du är värd varenda en!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika