onsdag 17 september 2014

Tack....!!!!

Börjar med att tacka för omtanken från er!!
Här, IG och Facebook blir rörd och tacksam att ni är så många som engagerat sig!

Min förhoppning är nu, att det skall bli lugn och ro, för det är precis det dom behöver nu. Samt, att dom skall kunna bo kvar, där dom bor!

God morgon på er!!

Ser ut att bli ännu en vacker dag, om än lite kallare! Men det gör ingenting, så länge solen visar sig, och vi måste ju tänka på, att nu är även snart September slut, så hösten närmar sig med stormsteg!

Går tillbaka ett par dagar i tiden!

I förrgår kväll, var Annika här på fika. Såå mysigt!! Var så längesedan vi sågs, så vi hade massor att prata om!

I går, började jag dagen med en löptur. Ni kan ju förstå att jag sprang i ren ilska!
Sen, gick jag till EH där jag tog en fika med M-l.

Hem åt middag och sedan gick jag till Yerba, där jag träffade A-L. Ljuvligt att kunna sitta ute och njuta av solen!

I går kväll, var jag sedan hemma hos Josefine. Var en mysig stund!!

Så är det då Onsdag och dagen idag.
Vad händer då idag?

Jag tvättar, har ätit frukost och även hunnit med en lång påtår.
Skall sedan träffa Yohanna och så blir det en tur till Snäckan. Skall bli så mysigt att sitta där i lugn och ro!

Resten av dagen, får jag se vad som händer.
Så mina vänner, nu önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig dag...och jag skall strax gå ner till tvättstugan!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej vännen :) Vad tråkigt att läsa det de dina har blivit ut för. Hoppas att det löser sig så de slipper känna sig rädda och otrygga. Så söta pajer du gjorde. Kul och trevligt att få bli serverad en sådan. Ha en bra dag. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika