fredag 19 september 2014

Trevlig fika...och det där med sömn..!!!

Go kväll på er!!

Då är det, det där med sömn igen!! Eller rättare sagt, brist på den! Natten har varit bedrövlig...har haft så ont i höften. Blir det inte bättre, framöver så måste jag ta kontakt med vårdcentralen igen.
Vet inte vad nästa steg kan bli, men det ger sig!

Behöver nog ändå ta kontakt, för att få kortison i nacken igen.

Hur som helst, för övrigt mår jag bra...:-)

På förmiddagen kom lilla mamma. Hon skulle till frissan och jag åkte till Snäckan där jag mötte upp May-Britt.
Hade en så trevlig och mysig fika...och Tackar för den igen...

 Vi njöt i solen, eller rättare sagt..vi flyttade oss efter solen...hihi

När jag sedan kom hem, gick mamma och jag lite på stan, vädret har ju varit ljuvligt. Sol, varmt och skönt. Så vi hade ingen lust att gå hem, utan satte oss en stund på Lejas...


Väl hemma igen, så åt vi middag på balkongen! Var nästan som en sommardag!! Det är just dessa dagar, jag bevarar och tar fram när vinterkylan biter!

Nu mina vänner skall jag fortsatta att bara vara!! Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Usch att ha sådan värk så man inte sover ordentligt... stackare! Hoppas du får någon hjälp.
    Låter som du haft en mysig dag med nära och kära! =)
    Ha en fin lördag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika