tisdag 14 oktober 2014

Lite julkänsla...!!!

Go kväll!!

Hoppas att ni haft en bra dag, och nu kanske sitter och myser med lite tända ljus och bara har det gott! Ni "kurar skymning" kanske!

Själv sitter jag i soffan, kikar med ett öga på tangentbordet och nästa på tv...fniss.

Så hur har dagen varit här då?

Började i lugn och ro..drog sedan på mej löparkläderna, och tänk idag hade jag underställ på mej! Riktigt skönt!
Vid lunch tid gick jag till Lejas där jag träffade Marianne och hade en så mysig fika!

Sen hem, åt lite mat, och bakade...

 Mandelmusslor....
 Förr bakade jag alltid mandelmusslor inför julen. Så det blev faktiskt lite av den känslan idag! Sen är det ju faktiskt så, att många affärer har tagit fram julsakerna, så det är inte konstigt att jag får lite av den känslan!
Brukar tänka på små barn...tänk så lång väntan blir, tills tomten kommer, när det redan finns julsaker i oktober!

Efter att jag bakat klart, fick jag sms av Lisa om jag ville gå med henne på stan. Självklart, sen hamnade vi även på Blomsterkroken.

Gick sedan hem och hämtade bilen, åkte vägen och hämtade upp Josefine, så åkte vi vidare till Torp. Fikade lite och sedan handlade jag lite mat!

Men nu mina vänner, önskar jag er en fortsatt mysig kväll!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Mandelmusslor har jag aldrig bakat men dom fanns med i min barndom, dom hörde julen till och det var riktigt gott!
    Borde åka och skaffa mig en jacka, en varmare, för idag märkte jag att det var lite kallare ute!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Underställ måste jag köpa också. Kallt nu... Och det står inte på förrän det är dags att ta fram adventspyntet ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika