måndag 20 oktober 2014

Mysdag i Göteborg...Årgångsglögg och Ruby Zin..!!!!!

Go kväll mina vänner!!

I morse efter frukost och fix, åkte jag till Göteborg.

Gick till Fröken Olssons, dit även Anki kom...

 Som vanligt satt vi i flera timmar!! Är såå mysigt att ses, och vi har ju massor att prata om!
Efter fikat gick vi lite på stan och sedan var det dags för..
 Lunch, åt en god "plocksallad"
Tack för en så både mysig och trevlig dag, kära Anki!!

På hemvägen åkte jag vägen om Torp. Där träffade jag Josefine och Niklas. Jag handlade lite och sedan var jag på Systembolaget och hämtade det jag hade beställt.


 Skall bli spännande att smaka årgångsglöggen, som i år har smak av lavendel.
Detta är ett vin som Laila Bagge har lanserat och är ett vin för allergiker. Det innehåller låga halter av histamin. Vilket är fantastiskt. Innehåller även en liten mängd tanniner.
Jag personligen tycker att detta vin är så gott! Så jag kan verkligen rekommendera det!

När jag sedan kom hem, och hade packat upp allt. Drog jag på mej löparkläderna och gav mej ut en sväng! Var verkligen en underbar sväng!

Nu mina vänner, skall jag se på "Sommarpratarna". Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!



 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



2 kommentarer:

  1. :) Vilka härliga dagar du har. Du är verkligen duktig på att fånga dagen och göra det bästa av den. Vi smakade årgångsglöggen i fredags och jag kunde inte känna någon smak av lavendel, men den var ändå god tycker jag. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!tittar in för att önska dig en fin dag <3 tänk att det närmar sig Advent..det är en mysig tid med glögg o ljus i fönstrerna o diverse jul bestyr.Kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika