torsdag 18 december 2014

Att Älska livet och vara ödmjuk inför det....!!!

God morgon!!

Av rubriken att döma kanske ni börjar fundera, vad har hänt nu!!??
Men ingenting speciellt har hänt, utan jag bara känner mej, just ödmjuk inför livet och det jag har runt omkring mej!

En underbar familj, och för att inte tala om, Alla goda vänner som jag har! Ingen nämnd och ingen glömd! Ni som är mina vänner, vet att jag är så glad att jag har er, och ni berikar mitt liv! Om ni bara visste hur mycket!

Sen dom som givetvis betyder mest i mitt liv, är ju min Familj!
Vad vore jag utan er?? Döttrar, som ni redan vet! Är ni det bästa som hänt mej!

Sitter jag här och blir sentimental? Nej det är inte det som är meningen, utan jag vill bara ge er lite uppskattning i skrift!

Vi kan gå tillbaka till gårdagen, vilket är ett fantastiskt exempel på, just att njuta av livet, och att umgås med en av dom som jag Älskar mest...nämligen Josefine!

På morgonen var jag hos Lisa och åt frukost! Vi invigde hennes kök!

Sen vid 11.30 hämtade jag Josefine så styrde vi färden mot Göteborg!
Började med att fika...


Fröken Olssons har blivit lite av ett stamställe för oss!
Vi satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord!

Vi gick sedan i lugn och ro på stan. Tittade lite i affärer, och konstigt nog så var det inte så mycket folk!

Passade även på, att gå in i Domkyrkan. Den är så vacker!! Kantorn satt och övade lite julsånger på orgeln och det blev lite magiskt! Vi passade även på att tända var sitt ljus! Jag tänder alltid ett när jag är i kyrkan, oavsett var! Tänder givetvis för min lilla pappa!

När man går länge på stan blir man ju hungrig! Så Pizza Hut i 5:an fick ett besök!


 Åt en Grekisk pizza. Så god!!

Eftersom det hunnit bli mörkt, när vi ätit klart, gick vi Avenyn upp, och tittade på alla vackra juldekorationer och ljus på fastigheterna.

Avslutade med en cappuccino på Condeco.
 Sen var det dags att åka hem. Det var verkligen en heldag och så mysigt! Var hemma vid 21.00.

I morse åt jag frukost i sängen, var ett tag sedan sist!
Har tagit det lite lugnt sedan. Skall förmodligen luncha med Lisbeth om en stund, och senare i em träffa M-l.
Butikerna är öppna till 21.00 ikv, så det blir nog en sväng på stan.

Tänkte bara visa...när jag bakar rosenbröd till jul...
 Gör jag en julgran av dom!

Nu mina vänner önskar jag er en fortsatt underbar dag!!

En av dom vackrast julsånger som jag vet!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Vilken fiin julgran du bakat! Jaa jag förstår dig,sån blir jag emelllanåt när man ser allt elände överallt o så har man det så bra igentligen...Kan ändra sig så snabbt så..Kram på dej så här några dagar innan jul ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Och du är världens finaste mamma <3

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika