måndag 22 december 2014

Att inte se klart....!!!

Nej, det beror inte på mina glasögon, eller att jag inte har på mej dom!
Det beror på, att mina ögon är tårfyllda! Varför??
Jo, jag har precis läst ett inlägg om vår familj, som Josefine skrivit om i sin blogg!!

Vill ni ta del av den, så kan ni gå in på "Silvervingar.blogg.se"

Jag säger Tack för dom fina orden som du skrivit om mej!! Du skall veta att det berör och värmer ett mamma hjärta!!

Förresten, Go kväll på er!!

I dag har solen faktiskt visat sig en stund, och varit ca +7c helt otroligt.

Jag började dagen i lugn och ro, åt frukost länge och tog en lång påtår!! Säger det igen!! Älskar dessa mornar.

Sen har jag varit hos frissan. Bestämt mej för att ändra frisyr, så nacken jämnades till och för övrigt toppades det bara lite. Skall låta det växa ut lite. Får se om jag trivs, annars är det ju bara att klippa sig!

I går när jag var på hemväg från Torp. Åkte jag till BlomsterLandet...

 Så vackert med tulpaner!

 I går kväll, gjorde jag...
 Smördegssnurror med pepparkakor. Skulle egentligen varit fyllda med ädelost, men alla gillar inte det...
 Gjorde även lite kexchoklad....

Efter besöket hos frissan. Träffades Marianne och jag på Lejas....
 Blev en ljuvligt god saffransbulle!

Sen hem, tvättade och så kom Anki och Pappi på besök. Denna ljuvliga lilla vovve...

Nu ikväll har jag varit hemma hos Lisa på ost,kex och ett glas rött. Så mysigt!!

Men nu mina vänner, tror jag att jag strax skall hoppa i säng, så jag önskar att ni alla skall...



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej!så mycket smarrigt hos dig som vanligt :)) läste din dotters inlägg!så underbart skrivet om er allihopa..önskar dig en riktig god jul<3 så ses vi i mellandagarna <3 kram kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika