tisdag 23 december 2014

Dan före dan...och God Jul...!!!

Go kväll på er!

Antar att en del av er jobbar, andra stressar med mat och julklappsinköp, inslagning, dukning osv...
Sen är det då vi andra, som är lediga och kanske känner att det varit lungt och att man är i fas med det man skall göra!
Jag har varit klar ett tag, med både det ena och det andra.

För en stund sedan funderade jag på dukningen inför morgondagen, jag har lagt emellan tårtan och lilla mamma har griljerat skinkan! Så snart blir det en skinkmacka!
Visst är det väl ljuvligt gott? Just den där första skivan!!

I morse kom lilla mamma, och när vi plockat in det hon hade med sig, så åkte vi till Göteborg.

Vi har haft en heldag. Började med fika på Ahlstöms Konditori, sen har vi gått i lugn och ro.Mycket folk, jo visst var det. Vi avslutade med Pizza Hut. 

Jag hoppas att det kommer att se ut så här i morgon....









Nu mina kära bloggvänner och läsare, önskar jag er en underbar Jul!

Var rädda om er och varandra, och En Riktigt God Jul!!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. En riktigt God Jul :-))) Vilket fint inlägg hon skrev dottern ,
    hann inte kommentera men läste det . Är det hon eller systern som kommer hit ? Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. God jul till dig och dina nära och kära!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på julen fina Annika ♥ solen strålar från en blå himmel och snön ligger vit på taken ,så där idylliskt...bloggar från soffhörnan med krasslig hals ....men det går nog snart om hoppas jag,blir nog några inne dagar för min del! ♥kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika