tisdag 30 december 2014

Snart är 2014...ett minne blott....!!!

Go kväll!!

Ja då är det årets sista dag i morgon! Känns lite sådär...tycker jag! Brukar nog alltid tänka det när året närmar sig sitt slut.
Nu har vi ju snart, ett helt Nytt År framför oss.
Jag hoppas att det blir ett fantastiskt år, för mina nära och mej! Jag hoppas givetvis att ni därute även kommer att få ett bra år!

Summerar jag året som gått, så har det varit ett blandat år. Men mest fantastiskt!!
Det som var trist, var gallstensanfallet och operationen därefter. Sen har det varit mycket positivt!!
Bytt bil.. Josefine, lilla mamma och jag var i Småland, Josefine och jag var på Rhodos.
Sen har det givetvis hänt mycket annat kul!

Inte att förglömma, alla underbara fika/mat stunder jag haft med mina nära och kära!! Som jag sagt tidigare, ni är bara bäst!!

Då skall vi se, vad jag gjorde igår!

Slappade på förmiddagen, sen vid lunch hämtade Lisa mej så åkte vi till Överby. Även hennes dotter slöt upp en stund.
Efter Överby, åkte vi till IKEA och åt middag.
Kvällen tillbringade jag hos T.

I morse vaknade jag till en dimmig dag! Sen har dimman varit där hela dagen! Tänk, så liten världen är, just när vädret är såhär!

Gick sedan till Lisa, där vi åt frukost. Satt och pratade länge. Sen gick vi en sväng på stan. Hann även med en fika på Yerba!

På eftermiddagen hämtade jag Josefine, så har vi varit på Torp en sväng.

Nu har jag satt mej i soffan, och här kommer jag att sitta en lång stund!

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

 Fick denna ljuvliga amaryllis stängel av lilla mamma......


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika