torsdag 8 januari 2015

Blir ingen ändring av frisyren...!!

Go kväll!!

Här har varit en grå och mulen dag, och nu har även vinden tilltagit! Säger då det...vad är det för vinterväder vi har???

I morse kom Anki hit med färska frallor, så vi åt frukost tillsammans! Alltid trevligt med frukostsällskap!
Sen har jag tvättat, och när tvätten var klar, var även May-Britt klar hos frissan, så då möttes vi på Lejas.

Alltid så mysigt att ses, och tiden går så fort...för vi har ju så mycket att prata om!

Sen har jag ringt frissan. Skulle egentligen dit 5 feb, men se jag trivs inte med frisyren som jag har nu!! Hade tänk spara ut håret så att jag skulle få lite längre längder. Men nej...jag har gjort den biten med långt hår!!

Så nu fick jag tid för klippning och att bleka slingor, nästa torsdag! Är bara så, jag skall vara blond och kortklippt...punkt slut!

Det där med blonda slingor ger ju också ett lyft! Mötte en gammal klasskamrat här om dagen..hon påpekade just detta...Så mörkt ditt hår har blivit...hmm säger du det!!!
Kan iaf ännu så länge inte hitta några gråa hårstrån, och vad skulle det göra om jag hittade några?? Inte ett dugg!!

Nu mina vänner är det tv och slappa en stund i soffan! Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Tänk på dessa ord,,,för DU måste vara rädd om dej!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Åh, färska morgonfrallor! Guud så gott!
    Hrm... jag måste nog också boka klipptid snart. Sist jag var hos frissan var i början av april... Ja, det är sant! Bestämde mig i somras att låta håret växa ut lite, så det uppklippta är inte så uppklippt längre, men nu behövs det nog toppas och fixas till lite. I och för sig så har mellandottern hjälpt mig att toppa lite i höstas ;)
    Kram och ha en fortsatt fin torsdagskväll!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Gokväll Annika! NU ler jag..jag har bloggat i dag om JUST.min ångest över gråa benan...:)))Ja vilket väder..trökigt som attan.Ha det riktigt gott...Mena du det med Per Morberg alltså;?

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika