onsdag 7 januari 2015

Imponerande körning..trots sladd...och kusten igen..!!

Go kväll!!

Säger då det, vaknade 02.00 i natt, efter att ha sovit 2 1/2 tim...sen var det kört! Låg och "dusade" av och till fram till 06.00.
Förstår inte att kroppen orkar!! Men en vacker dag, så kanske den slår bakut...vem vet!

Hur som helst, 06.00 åt jag frukost..och sedan slappade jag och drack påtår..länge!! Så ljuvligt!!

Vid 11 blev jag upphämtad av Yohanna och Lina, så åkte vi till kusten och lilla mamma.

Började med fika, och sedan blev det middag...

 Idag var det kalops, så gott! Köttet var så mört, så det bara smälte i munnen....
 Till efterrätt, cheesecake och blåbär, gott!!

När vi sedan åkte hem, blev jag SÅ imponerad av hur Yohanna kunde hantera sin lilla bil!!
Det var dimmigt när vi startade resan hem, och riktigt rått! När vi åkt en bit, kom vi till en skarp hö kurva. Precis i början av kurvan släpper väggreppet och vi får sladd..Yohanna lyckas häva den, men sen kommer retursladden och jag tänker...undra hur detta skall gå? Men se...hon klarade även returen med glans!! Hon var så lugn dessa sekunder, så jag måste säga att hon imponerade starkt!!
Duktigt gjort!!

Vi hade ju turen på vår sida, för hade vi mött någon hade det förmodligen gått åt pipsvängen!
Men nu gjorde vi inte det!!

När jag varit hemma en stund, fick jag ett sms av Lisa så då gick jag dit och blev bjuden på kaffe.

Men nu mina vänner, skall jag fortsätta att se på tv och bara ha det gott!! Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!



( om en stund alltså)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Go mat igen! Så härligt bortskämda ni är, och det är ni värda.
    Den där sladden var inget kul, sladdar är inte kul. Men skönt att hon var så duktig på att parera!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika