fredag 13 februari 2015

Bakdag..och att bara slappa....!!!

Hej på er!

Vädret hoppar vi över, är så trist så det skall vi inte nämna!

Började dagen med att tvätta. Hade bestämt att ha en hemmadag. Att inte fixa håret eller sminka mej, utan bara vara!

Har i flera dagar tänkt att jag skall baka semlebullar, för snart är det ju fettisdagen!

 När jag ändå skulle baka var det lika bra att göra det rejält!
 Grovt bröd och polarkakor.....
 Semelbullar och hallongrottor....
 Tänk så nöjd man känner sig när allting är klart!
Sen har jag strukit all tvätt, och om en stund kommer Lisa på en kopp kaffe.

Resten av kvällen skall jag bara vara...sitta i soffan och titta på tv!!

Så mina vänner, jag önskar er alla en fortsatt mysig fredag!

 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Din baktalang är otrolig och du verkar ha sån ordning på't också. Ska jag baka flera saker på en gång blir det kaos här hemma, jag stökar ner så förtvivlat. Och det du bakat ser ju så gott ut så det liknar inte.
    Men du, ska du gå och se den filmen? Jaja, det är ju inte utan att det talas om den och skrivs om den.....jag började läsa på en av böckerna, men det är en av de få böcker jag slängt innan jag hunnit mer än några sidor.....fast min anständiga kusinfru har läst alla, så nåt måste det vara. Jag tror filmen är bra också! Skojade mest.
    Ja, vilket väder. Det såg hyfsat ut ett tag och sen tvärvände det igen. Gaaaahhhh.....
    Trevlig hjärtansdag!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika